måndag 8 oktober 2007

Första inlägget.

Jag vet inte säkert vad jag vill använda den här bloggen till ännu :P
Någon jävel hade snott pinkhairyfairy som adress namn DDDDDDDDD': *gråter*
anyway... Jag tror jag vill skriva lite om RL här.... så jag kan ha min LJ till fangirling LOL

Har jobbat gärnet nu i några dagar... blev också en väldigt lugn helg! :-)
I lördags drog jag och Teddie till O'Connels i Gamla stan för att glo på Nya Zealand - Frankrike matchen.. Vi kom bara några minuter innan matchen började så vi fick inte komma ner dit resten av Attila satt. Istället fick vi trängas i ett hörn med en fransman och en italienare. De var rätt trevliga. Italienaren kunde inget om rugby och Teddie såg knappt något, så jag fick agera expertkommentator :P Sjukt bra amatch, helt otroligt att frankrike vann, det trodde jag aldrig. 20-18 till Frankrike blev slutresultatet. All Blacks har många snygga backar LOL. Drog hem tidigt utan en droppe alkohol i blodet ;D Somnade vid 1-tiden och blev väckt klockan 3 när Bea (min syster) drog hem typ en miljon kompisar. Hon skickade ett SMS vid 23 och frågade om jag skulle sova hemma. Svarade: Ja, kommer hem om ett tag. Ska jobba imorn.
Vilket med andra ord betyder att man vill SOVA. Inte bli väckt mitt i natten av fulla tonåringar. Jag gick upp och skrek lite på dem, och då drog de.. blir så jävla trött på att folk inte kan ha någon respekt för andra. Både jag och Fabian skulle upp tidigt FFS.

Fick jobba jätte mycket på söndagen, fattar inte själv hur jag orkade. och det var 17+ i Kassan vid slutet av dagen! Några på jobbet skulle gå och ta en öl efteråt. Jag tänkte dra till O'connels och kolla på Argentina - Scottland men jag insåg att jag var för trött för öldrickande och rugby så jag åkte hem och kollade på film med lillebror och åt massa godis.

Jag har gått upp 4 kg! Det är faktiskt väldigt mycket, och det...MÄRKS. Känner mig som en michelingubbe. Gymmet nästa.

Inga kommentarer: