torsdag 11 oktober 2007

Helg ^^

Jag kan knappt vänta tills på lördag!! Kommer bli så himla kul!! ^^
Först har vi match mot södertälje.. kommer bli sjukt roligt, jag ska tacklas som aldrig förut. De är grymt roliga och tackla också... de är ju liksom inte så stora så det är ganska lätt :P

Sen efteråt så ska herrarna ha match o så e det finaler i Rugby-SM. Måste heja lite på Uppsala och hoppas på att Exiles Ladies förlorar.

Klockan 21 är det Semi-final i Rugby-VM Frankrike-England. Viva la France!

Sen eferåt kommer det vara säsongsavslutningsfest \(^o^)/ wiiie tror det kommer bli aproligt hela dagen/kvällen. Fast sjukt jobbigt. och när ska man hinna äta? D:

Imorn ska jag träffa Idaaaa. Har fan inte träffat henne på evigheter *_*

Har typ inte gjort något på 2 dagar T_T Inte lämnat huset at all. Imorn ska jag iaf klä mig jättefint och sen ska jag åka in till stan o så får väl Ida träffa mig om hon vill annars så ska jag köpa ett tandskydd och kanske gå till Sun Ai (^o^")

Inga kommentarer: